الجمعة، 9 فبراير 2018


«بقلم جابر عبدالقادر»
/////////////////////////////////////
«المهم حبك عايش في قلبي»
«نامي وارتاحي علي قلبي» 
==================================
•حبيبي انا تعبت وعاوزه ارتاح شويه بس فين 
ارتاح وانت عارف لا انام علي الارض والفندق 
بعيد عننا وانا لا اقدر امشي اعمل ايه يا حبيبي 
==================================
تعالي نمشي شويه كده يمكن نشوف مكان ترتاحي فية •• بس مش قدره امشي يا حبيبي انا تعبانه 
اوي متزعلش مني انت عارف انا لا امشي كتيرمش وخده علي كده ولا احب امشي علشان العربيه معايه 
==================================
طب ممكن اعملك روحي ليكي سرير وتنامي عليه وافتكري نفسك نايمه علي السرير في بيتكم تقدري تنامي ولا تقولي الناس وتقولي لا ينفع علي العموم جربي كده ولا تخافي ماشي تعالي يله واحده واحده
================================== حبيبي انا خايفه اكون ثقله عليك وخايفه من الناس تقول عليه ايه طب انا اطلع ازاي حبيبي اوعه توقعني عليك انام مش كتير لو تعبت صاحيني ماشي ==================================
طب يله به نامي انتي مش تعبانه ايه نمتي يا ساتر عليكي انتي ثقليه اوي بس انا غلطان لازم اعمل شهم كنت شيلتها شويه ايدي وجعتني اوي يارب تصحه ولا اوقعة لابلاش علشان متزعلش مني وهي حبيبتي وروحي بس ثقيله اوي يله اومي بق انتي نمتي ساعه كفاية كدة اصحي ٠•
==================================
ايه يا حبيبي لازم تصحيني دلوقتي كنت بحلم كنت في الجنه احله نومه نمته في حياتي انت ايه ياحبيبي قلبك كان مخده لي وجسدك كان السرير 
ايه تعبت معلش انا كنت مرتاحه علي قلبك كنت بقلم معه وهو يكلمني يقولي بحبك انا كمان بقوله بحبك انت حياتي كله حبيبي متزعلش مني تعبتك معلش 
================================== لا يا حبيبتي انتي كنتي خفيفه اوي وليس حاسس بيكي كنتي ريشه طب احكي يا حبيبتي كنتي بتحلمي با ايه•
الصراحه يا حبيبي بيك انت كنت في حضني وفي قلبي انا عارفه بتكلم عليه وانا سمعه كل حاجه منك كنت تقول ايه يا حبيبتي •
==================================
اه يا حبيبتي الحمد لله لا تسمع الكلام التاني انتي حبيبتي وعمري وحبيبتي يله به علشان ترتاح وانا ارتاح شويه يا حبيبتي 
==================================
بقلم جابر عبد القادر 
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق