الثلاثاء، 20 فبراير 2018


ابوس راسها ابوس رجليهاالست دي امي.........
وام كمان لسبعة شباب واربع بنات 
عملتنا رجالة وقطعت من نفسها علينا كلنا مهما اقول في حقها مقدرش اوصفها رب يخليها لينا يارب
يارب يارب يارب
الست دي امي بكل فخر اتمني ابوس رجليها

الست دي امي.........................2017/10/12
الست دي امي
ابوس ايدها ابوس راسها 
ابوس رجليها

يا من لكياني تضمي
ياللي ما شوفت في اخلاصها
ولا الامان غير في عنيها

حضناني وانا صغير
وانا كبير حضنها اكبر
يوم تعبي كتير بتتحير
وعقلها بيجيب وبيفكر

حبيبي كبدي نور عيني 
قالتها والكل بيسمعها
قبل ما تشرب بتسقيني
وما تبخلش وقت اوجعها

حبيبتي دي دعيالي
وعلي حس الدعوة انا بمشي
الخير في الدنيا ببقالي
ماهي غير حبي ما تفهمش

وانا القاسي وانا العصاي
تقولي تعالي لك رمشي
وهي الفكرة وانا الناسي
واتركها كتير انا وامشي

تحسيني من حسي
تكشفني مهما انا اخبي
والمها كببر وانا في نفسي
وهمي بس كان لعبي

حبيبتي الغالية يا امي
غلوتك عندي بالدنيا
رضاكي ياغالية كان همي
وهمي ما تزعليش ثانية

احس النبض ياامي 
يا سامعه كل نبضاتي
اطلع من حزني ومن غمي
لما الفرحه في قلبي تلاقاكي

حبيبتي يا غالية ياعنية
فى سجودي الدعوة لربي 
ياامي ترضي علية
ويا رب الدعوة تلبي

الست دي امي
ابو ايدها ابوس راسها ابوس رجليها



 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق