الجمعة، 2 فبراير 2018

//////////////////////////////////
بتحبية..................2018/1/30
بتحبية إشبعي بية
بتكرهيني إكرهيني كمان
جوا عنيكي بتحطيه
وأنا ترميني في الأحزان

أستحق عدم الامان
يستحق كل الحنان

شوفي بقالك أية
وأنا بقيت أية

كنت حاجه وقت ما كنلوش وجود
أصبح هو كل حاجه وأنا ولا أكني موجود

إداكي أكتر مني يمكن
عيونك ما بتميزش
صدق الحب موش ممكن 
ينشاف بسهوله غش

مليت عنية لفراقك دموع
وأنا عليكي ما بكتش
إتالم بات ليلة موجوع
وأنا يمكن ما إتحملتكش

إضحكيلو 
أفتحي الذراعات أوووووى
قلبي ياويلو
لفراقك يوميا ينكوووووي

فلتي الصوابع
إيدية في إنتظارك
غيري الطوابع
بقى هو دارك

إكسري أي شيء
بينه وبين السعادة
إقتلي قلبي البريء 
لية معنتيش محتاجه

نسيتي لية إنك في يوم 
كنت أنا كل احلامك
إني شلت عشانك هموم
وكنت دفىء كل أحضانك

روحتي كمان بدون وداع
وإستخسرتي تراضيني بكلمتين
إتهمتيني عشانو بالخداع
وهناك إبتسمتي بالشفتين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق