الأحد، 8 أبريل 2018


«بقلم جابرعبدالقادر»
================
==================================
تاتي لي تقولي اسف معلش انا اسفه جدا انا غلقت قلبي ليس في حد يستاهل حبي ولا قلبي علشان قلبي ليس احتياطي لا احد في الكون لو مش احب ولا اتحب اكون وحدي مع ربي في العباده علشان
هو الذي يستاهل حب قلبي وروحي علشان كده
==================================
بقولك مش عاوزه اشوفك تاني ولا تفكر في حبي
ولا في قلبي خليك كده انا رغم كنت انت الحب والقلب والحياه كله بس انت السبب في ضياع هذا الحب انا فرحانه فيك وفي عذابك علي حبي روح الي فلوسك والي العربيه التي اشتريتها من فلوس ==================================
وحده تانيه معلش احمد ربي علي عدم الارتباط بيك علشان كنت لا تتحمل مسئوليه بيت ارجوك ابعد عني واتركني في حبي الجديد
==================================
حبيبتي انا اسف علشان بعدي عنك وعن حبي انا فعلا غلطان علشان سيبتك في ظروف غريبه بس ليس علشان المال انتي لا تعرفي شيئ عن الموضوع انا فعلا سفرت واتزوجت من اخره علشان كنت محتاج السفر كنت علشان اجبلك اجمل شيئ ليكي واجمل
==================================
فيلا علشان حبك كان غالي عليه وكنت خايف من اهلك علشان اترفض من اهلك علشان المال انتي لم تفعلي شيئ لي انا قلت لازم اتعب وابيع نفسي علشان حبك وحبي يعيش وتكوني انتي الامل الذي كنت عايش علشان انتي حبي الاول والاخير في
==================================
حياتي انا سيبت كل شيئ علشان لا اتحمل بعدك
عني وعن حبك وروحي ممكن نرجع لبعض تاني انا بحبك بحبك يا اجمل حب في حياتي/
==================================
«بقلم جابرعبدالقادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق