الثلاثاء، 17 أبريل 2018

..............................
صعب تروحي مني ..............2018/1/27
صعب تروحي مني تخطفي روحي مني
يا اللي موش ناوية علية علية ابدا تحني
قلبي عليك وكلني وقلقي دايما شاغلني
حقهم عليكي يا حته مني يا حتة مني
يا بنت الناس انا شاري ياريت تحني
يا اجمل احساس 
نفسي بيكي احني
عمري اللي باقي مني
علي مهلك بس استني
التسرع يالمك ويالمني

خليني ديما في بالك
اشغلي بيه حالك
حطيني وسط قوس
دا انا حطك في نني

اكون مرة امالك
مرة ايامي تحلالك
لية اظل منحوس
واقاسي غصب عني

يا بنت الحلال غالية 
الروح اووووي
وانتي روحي يا غالية
وبعد كووووي

صعب تروحي مني
تتركي القلب والغرغره
اتوه انا مني
اية اللي حصل يا ترى

لساكي كنتي بحضني
لسه الطعم يا سكره
لسه شوقك وخدني
وموش هرجع لوراء

لسه بصمه ايديكي معلمه علي خدي
لما دمعي بيناديكي غصب موش قادر يخبي
تجري يا حنينه وتمسحي الدموع

لسه فاكر انا لحظة شوقك وودي
وانا بنده عليكي فين يا غالية كنتي
تردي انا هنا يهدا قلبي الموجوع

صعب تروحي مني 
تخطفي روحي مني
تخطفي قلبي مني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق