الثلاثاء، 17 أبريل 2018


«بقلم جابر عبد القادر»
==================================

«المهم حبك عايش في قلبي» 
«بقلم جابر عبدالقادر»
«تعالي جنبي ياحبيتي» 
==================================
حبيبي تعبت اليوم اوي معلش علشان كان المشوار طويل بس الحمد الله بكره نرتاح انا وانت مدام مع بعض اهم حاجه ايه يا حبيبي نمت كده علي الارض يا حبيبي وحياتي بقولك ايه تقدر تقوم وتدخل ترتاح شويه وبعد كده نكمل طب اسيبك ولا اقولك انا كمان ==================================

انام جنبك حبيبي عاوزه منك حاجه اشوف عيونك وعاوزه ابوسك تعمل نفسك نايم طب نام مش عاوزه حاجه منك بس انا زعلانه منك كتير ومش اخليك تبوسني خالص وافتكر كلامي غير لمه اشوف عيونك وابوسك دلوقتي حبيبي بحبك بحبك بحبك•
==================================
ايه زعلتي مني انا عملت كده علشان اشوفك تعملي ايه تنامي جنبي ولا تسيبيني وتخشي جوه وتنامي علي السرير بس انا عاوز ابوسك من كل حته في جسمك الجميل الرائع الذي احلم بي اكون جوه قلبك 
حبيبتي عاوزه تشوفي عيوني لاعارفه لي علشان انا 
==================================
مغمض علي حبيبتي لو فتحت عيوني تبعد عني حبيبتي فين البوسه حبيبتي ايه رائيك تعالي جنبي وتنامي هنا احسن من جوه حبيبتي اموت فيكي وفي قلبك وحبك تعالي في حضني حبيبتي انتي حبيب عمري وروحي
==================================
«بقلم جابر عبد القادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق