الأحد، 8 أبريل 2018

..................ابوالوفا..............
.................................
(أول مره)
دى أول مره تحصلى.............وقلبى يدق بالجامد
ومن نظره طلع يجرى............ودقاته كتير ذادت
سامعها بودنى بتدقدق............ومش عايز معاها ادقق
عاجبنى احساسى ومصدق............فى حب يادوب بنظرة عين
ومن قبلا حكوالى كتير............على حالتى واقول أساطير
فى حد بنظره عقله يطير............وادى عقلى بقالهُ جناحين...
ودى اول مره تحصلى

دى اول مره انا بحلم........وانا صاحى ومش عادتى
لا عارف مين بيتكلم.........ولا فاكر كمان وقتى
شايفها بس ادامى..............شاغلنى شوقى وغرامى
ولو هتعدى كده ايامى............أنا هاصبح من المجانيين
دا سحر الحب صدقته.........ولو ساحر أنا قتلته
دا قلبى ف عينها غرقته........وانا السباح بقالى سنيين
ودى اول مره تحصلى..........
..................ابوالوفا..............

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق