الجمعة، 26 يناير 2018



==================================
«بقلم جابر عبد القادر»
==================================
«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«وحشاني»
=================================
حبيبتي وحشتيني جدا انا زرعت الشقه كلها ورد علشان انتي الورده الوحيدها في حياتي من كثره الورود في بيتي الناس فكرهم انا بياع الورد حبيبتي
انتي لسه بتحبي الورد انا رسمت قلبي ورده ليكي
==================================
عملت روحي زهره ليكي علشان انتي بتحبي الورد
جمالك هو الورد كله لي يا حبيبتي مشتاق ليكي
ومن عطرك الجميل يا حبيبتي نفسي اشوفك قبل ان اموت من بعدك عني علشان انا عايش من اجل حبك 
==================================
في قلبي هو الذي اتنفس من عطرك يا حبيبتي انتي ليس تحني لي والي بيتك الجميل انتي عمري وحياتي انا كل يوم اروي الورد بدموع عيوني علشان الورد يعيش علشان انظر ليه واشم عطرك الجميل ياحبيبتي
==================================
انا مازل احبك واعرفك من اخر الصوره التي اخذتها منك وكل ما انظر ليه احبك اكتر واكتر حبيبتي انا مشتاق ليكي العمر طال والشعر شاب حرام عليكي بعدك عني وبعدك عن بيتك وحبي انا مستني حبك
لي يا حبيبتي ويا اجمل ورده في حياتي وعيوني•


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق