الخميس، 11 يوليو 2019

لو حاسس إني بخونك بقلم حمادة مختار

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛{ لو حاسس إني بخونك }؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ 
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛:؛::؛:{ كلمات  :: حمادة مختار }؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

لو  حاسس  إني  بخونك  ...........
اقطع  كل  علاقتك  بيا    .   
دا أنا  حالف إني أصونك  ............ 
حتي لو إنت ماكنتش ليا  . 
خدت عليا وعود وعهود  ............
عمري  ف يوم ما أخلفها  . 
لو  حطوا  مابيننا سدود  ............ 
راح يفضل قلبي شايفها  . 
صدقني  أنا باقي  عليك  ............ 
ولا  عمري  هفرط  فيك   ............ 
مطرح  ماتروح  يا عنيا   ............. 
روحي  ترفرف حواليك .............. 
حتي لو انت ماكنتش ليا  . 
لو  حاسس  إني  بخونك  ............ 
اقطع  كل  علاقتك  بيا   . 
دا أنا حالف إني أصونك  ............. 
حتي لو انت ماكنتش ليا . 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

أتمني ياروحي تسأل قلبك  ........... 
قبل  ماتجرح  قلب  هواك   . 
لو قالك إني ماصونتش حبك ......... 
يبقي  الحق   أكيد   وياك    . 
وساعتها  مش هقدر ألومك  ........... 
حتي كمان ماقدرش اعاتبك  . 
وانساني وعيش كمل يومك ........... 
وامسحني من نبضات قلبك . 
معقولة تشك انت ف حبي  ............ 
وأنا  ضيعت العمر عشانك  . 
احلف ومايعلم  غير   ربي  ............. 
إن أنا قلبي عمره  ماخانك  .
حتي لو انت ماكنتش ليا    . 
لو  حاسس  إني  بخونك  .............. 
اقطع   كل   علاقتك  بيا   . 
دا انا  حالف اني اصونك  ............... 
حتي لو انت ماكنتش ليا  . 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

مستني  ترد  عليا  حبيبي  .............. 
مهما  إن  كان    الرد         . 
ياتقول  إن  انت  نصيبي   .............. 
ياتقوللي  سلام  ع البعد.   .   
و ف كل  الاحوال ياحياتي  ............ 
أنا هفضل صاين  لعهودي   . 
في زماني الحاضر  والآتي  .............
ماتخطاش  أبدا   لحدودي  . 
وهحافظ  دايما  علي  سرك  ............ 
والشيئ  اللي  تمللي يسرك   ............ 
ولا عمري  ف يوم  ياحبيبي  ............ 
يطاوعني  قلبي   وأضرك    . 
حتي لو انت  ماكنتش  ليا   .   
لو  حاسس  إني  بخونك    ............. 
اقطع   كل   علاقتك   بيا    . 
دا أنا  حالف إني أصونك    .............. 
حتي لو انت ماكنتش  ليا    . 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛{ حمادة مختار }؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق