الأحد، 2 يوليو 2017



??المهم حبك عايش من قلبي؟
جابرعبدالقادر؟
?اجمل حاجه الحب الحلال؟
?حبيبي مبروك اليوم 
اسعد ايام حياتي
اليو م اتولده من 
جديد حبيبي كنت
مش مصدقة ياتي
اليوم ده نكون مع 
بعض اليوم فرحي
وفرحك كنت انت
الحياة وكان حبي
وقلبي معاك في
كل لحظة اتنفس
فيها تكون انت فيها 
حبيبي الحمد الله 
معلش انا مكسوفها
شويه منك رغم انت 
حياتي بس لي مكسوفه
منك اليوم رغم كنت في
انتظار اليوم ده بحبك
يا اغلي شيئ لي في
الدنيا اليوم اتولدة علي ا يدك ؟؟
انتي اليوم كل شيئ 
لي انا تعبت كتير سافرت 
هنا وهناك علشان تكوني
معايه في حضني وقلبي
وروحي كنت يوميا افكر 
فيكي ولا اعرف للنوم 
وقت ولا اكلم مع احد 
علشان كنت انت 
امامي علي طول 
واليوم تقولي لي
مكسوفها مني اكيد 
علشان اليوم هو اسعد
ايامي وايامك حبيبتي
انتي هنا في عيوني
وفي ضلوع قلبي ودمي 
الذي يروي حياتي بحبك
علشان حبك هو دمي
انااليوم اتولد حبي معاكي 
علشان انتي كل اهلي
واقولك لا تخافي تعالي
الي جنبي هنا علشان
مفيش احسن من الحب
الحلال حبيبتي ابقي جنبي
ولا تبعدي عني لحظة اغلق
عليكي بابي واغلق عليكي
قلبي وروحي حبيبك ؟
? جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق