الأربعاء، 5 يوليو 2017


انا مشتاق ليكي وسيبت الناس والفرح 
علشان نكمل قصة حبنا علشان انا لا اعرف 
غيرك من يوم واحد شوفتك وانتي معايه 
في الطائره وكنتي امامي وكلمتك وحيث 
نزلتي روحت معاكي بيتك وقبل تعزميني 
كلمت بابا من الهاتف عليكي وقبل اروح بيتي 
قلت لدنيا كله انا حبيبتك كل الناس سمعت 
حتي الطير والماء والسماء شوفي الطير 
جبلك ايه معه علشان هو يعرف الحب الحقيقي 
الذي يطلع من القلب الصادق عمري اعترف ليكي 
لا ابعد عنك ولا تبعدي عني انتي تكوني في عيوني وقلبي وروحي ودمي انتي تكوني جسدي الذي لم يرتاح غير علي قلبك علشان عرفتك ومن عيونك شوفت الحنان والحب والخير حياتي قبلك الحياه ليس له معني غير الهم والحقد والطمع وليس في 
خير بس بعد شوفت الدنيا علي الجميله علشان عرفت الحب من عيونك واتعلمت الخير من ادائك واحترامك حبيبتي بحبك بحبك علشان كده 
تقولي لي انتهي كل شيئ لا ابعد عنك يا حبيبي -- مالك في ايه انت لا تعرف باني ليس مثل البنات عاوزه عريس وخلاص لا انا قلبي وعقلي معا عيوني تعرف انا بحب مين ولمه شوفتك وكلمتك وعرفتك وقلت لي احبك عرفت منك انت صادق في كلامك ومشاعرك علشان كدة وافقت عليك وعمري لا ابعد عنك علشان كنت بدوار علي الحب الحقيقي والجميل ليس اتزوج وانجب واعيش مثل النساء بدون حب حبيبي لازم تعرف باني بحبك رغم المده القصيره 
بس قلبي وعقلي وروحي وعمري وجسدي وكل شيئ فيه بتقولك يا حبيبي انا هنا في اجمل مكان خلق الله ومعي حبيبي اعترف باني بحبك اوي اوي/جابر عبد القادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق