الاثنين، 13 مارس 2017

عملتي ايه ...................2017/3/5
عملتي لحبك ايه
يستهله اللي حبيتيه
بتقولي غالي 
وليه ليه  ليه بعتيه
فين تحدي الزمن
غلبتك ليه المحن
وليه خرج من قلبك
 اللي ليه كان سكن
وليه الدمع ليه
وانتي اللي ضيعتيه
ااااه عليكي هونت
وحبي  موش لقيه
كنت فاكرو كبير
حبي اللي كان جواكي
لقيته شيء صغير
 مطرود من رحمه هواكي
ليه قولتي حبيتك
ليه بوهمك علقتيه
يا اغلي من حبيتك
 جنيتي علي قلبي وعذبتيه
جيه الوقتي تفوقي
بعد ما ضعيت من ايديك
وضاعت معاكي حقوقي
اقلها كنت بريديك
احكي ....بس قوللي
عن حاجه جد عملتيها
كنت شيء حقيقي
 موش خيالي
وان تهوتي...... تعالي
هاتي روحك اسأليها
كونتي في طريقي
 لحلمي الامالي
ام المقام الغالي
قبل مااحتاجها الاقيها
كان نفسي بشوقي
تكوني  حلالي
عملتي ايه
ضيعتي حبي مني
بسكوتك وسكونك
وكان كتير ظالمني
 شكك فيه وظنونك
اظن كنت صادق
لما قولت موش هسيبك
واظنه كان فارق
 لو امنتي اني حبيبك
عملتي ايه
بعتيني علشان تراضي
مين قولي ياحياتي
والقلب اصبح فاضي
 حسني وكانه ماماتي
عملتي ايه غير قتلتيني
قتل موش عادي
اعمل ايه فيكي نور عيني
 وانتي حكمتي ببعادي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق